Svečana dodela nagrada Corporate Superbrands Serbia 2015-2016 održana je u ponedeljak, 13. juna u beogradskom hotelu Metropol Palace. U 34 kategorije status Superbrands je osvojilo 246 kompanija, a one sa najvećim brojem glasova po kategoriji primile su priznanje na Svečanoj dodeli nagrada.

SB

U društvu najboljih u kategoriji DRVO I PAPIR našlo se i JP Vojvodinašume, a povelju i sertifikat Superbrand Serbia primila je direktorka preduzeća Marta Takač.

SB0

Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji, predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova i organizuje se u više od 80 zemalja širom sveta. Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2015/6, kompanije i dobitnici ovog prestižnog priznanja iz Srbije pridružuju se jednoj velikoj globalnoj Superbrands porodici.

SB1 (2)

U okviru projekta Superbrands pripremljeno je luksuzno izdanje knjige u kojem su Superbrendovi imali mogućnost da dodatno promovišu svoje usluge, proizvode i poslovne poduhvate. Knjiga prezentuje istoriju, razvoj i dostignuća nekih od najjačih brendova u Srbiji, predstavljajući njihove izvanredne rezultate.

Superbrands je osnovan 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova radi povećanja informisanosti o brendingu i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih ima 90 širom sveta. Cilj Corporate Superbrands Serbia je da se striktnom procedurom izaberu najuspešnije kompanije – korporativni superbrendovi na području Srbije.

Cilj Corporate Superbrands Serbia 2015-2016. je da se strogom procedurom izaberu  najuspešnije kompanije, organizacije i institucije  – korporativni superbrendovi na području Srbije u proceduri izbora koja je sprovedena u dve faze.

SB2

Procedura izbora: U prvoj fazi, Stručni savet konstituisan na volonterskom principu od petnaest članova, ocenjuje početnu listu od približno 2000 kompanija, podeljenih u 34 kategorije u zavisnosti od sektora poslovanja. Stručni savet ja zasnivao svoje mišljenje na sledećim opštim kriterijumima: priznanje javnosti i dobra reputacija; dugotrajna doslednost i pouzdanost; odgovornost korporacije: tržište – kvalitet, cena i usluge, korporativni odnosi – zakonitost i transparentnost, poslovna sredina i postupci, društvena odgovornost – sponzorstva, kulturni i društveni događaji, zaštita životne sredine. U drugoj fazi odabrane Corporate Superbrands ocenjivali su članovi Stručnog saveta, kao i građani Srbije, putem ankete istraživanja javnog mnjenja. Anketa ispitivanja javnog mnjenja sprovedena je na reprezentativnom uzorku  od 1.000 ispitanika – predstavnika punoletne populacije Srbije. Dva dobijena rezultata kombinovana su na sledeći način: 50 odsto glasova Stručnog saveta i 50 odsto glasova na osnovu istraživanja javnog mnjenja.

Tako je dobijeno po sedam najboljih korporativnih brendova iz svake kategorije koji čine selekciju korporativnih superbrendova Srbije za 2015/6. Na ovaj način su 246 kompanija dobile status Korporativnog Suprebrenda Srbije za 2015-2016. godinu.